Վահան Տերյան

Մարտի 6
Կարդա բանաստեղծությունը, անգիր սովորի՛ր, կատարի՛ր առաջադրանքները։
Կարծես թե դարձել եմ ես տուն,
Բոլորն առաջվանն է կրկին,
Նորից դու հին տեղը նստում,
Շարժում ես իլիկը մեր հին:
Մանում ու հեքիաթ ես ասում,
Մանում ես անվերջ ու արագ,
Սիրում եմ պարզկա քո լեզուն,
Ձեռներըդ մաշված ու բարակ։
Նայում եմ, մինչև որ անզոր
Գլուխըս ծնկիդ է թեքվում,
Նորից ես մանուկ եմ այսօր,
Դրախտ է նորից իմ հոգում։
Արևը հանգչում է հեռվում,
Գետից բարձրանում է մշուշ,
Հեքիաթըդ անվերջ օրորում,
Իլիկըդ խոսում է անուշ…
Հարցեր և առաջադրանքներ
  • Ըստ բանաստեղծության պատմի՛ր մոր մասին:
Ըստ բանաստեղծության մայրը աշխատասեր էր, ...

  • Գրի՛ր իլիկ, պարզկա, անզոր, մշուշ, անվերջ, կրկին բառերի հոմանիշները:
իլիկ - Ճախարակի երկաթե կամ փայտե բարակ ձողը, որի վրա փաթաթվում է ոլորվող թելը:

պարզկա - պարզ, ջինջ

անզոր - թույլ

մշուշ - մառախուղ

անվերջ - անսահման

կրկին - նորից


Գրի՛ր հին, արագ, մաշված, բարակ, անզոր, դրախտ, խոսել բառերի հականիշները:
հին - նոր
արագ - կամաց
մաշված - նոր 
բարակ - հաստ
անզոր - զորավոր
դրախտ - դժոխք
խոսել - լռել

Комментарии