Հավաքից հավաք

Հաշվետվություն


Այս ուսումնական տարվա ընթացքում մասնակցել եմ շատ ճամփորդությունների, ակտիվ մասնակցել եմ ընդհանուր պարապմունքներին, ճամփորդություններից նոր և հետաքրքիր տեղեկություններ ենք իմացել, որոնք էլ շարադրել եմ իմ բլոգում: Մայիսի 15-ին մենք այցելեցինք «Ռուսալ Արմենալ», որտեղ արտադրում էին ալյումինե փայլաթիթեղ: 

Այս ուսումնական տարվա ընթացքում հրապարակել եմ 150-ից ավել նյութ: Նյութերի մեջ ներկայացված են գործնական առաջադրանքներ, վերլուծություններ, նախագծային առաջադրանքներ, աուդիոնյութեր, մտորումներ, խմբային նախագծեր, հետազոտական առաջադրանքներ, անհատական նախագծեր, հանդիպումներ, էսսեներ և այլն:

Խմբային նախագծեր

Բլոգումս ունեմ շատ նախագծեր, որոնք արել եմ դասընկերներիս հետ:


Անհատական նախագծեր

Անհատական նախագծերը իրենց մեջ ընդգրկում են՝

Թումանյանական օրեր, Թումանյանական վերլուծություններ, հարցաշարեր, մայրենի լեզվի օրեր, Տերյանական օրեր, նախագծեր Ավ. Իսահակյան, Վիլյամ Սարոյան Գի դը Մոպասան և այլն:

Հետազոտական աշխատանքներ

«Հաշմանդամ մարդկանց իրավունքներ»
«Ռադիո»
«Ջրածինը, որպես ապագայի վառելանյութ»
«Հնագիտության ուսումնասիրումը»
«Բջջային հեռախոս»
«Համացանց»
«Հեռուստատեսություն»
«Ոսպնյակներ»

և այլն:


Հանդիպումներ

Հանդիպում հնագետ Հայկ Հայդոսյանի հետ:

Նշված և այլ նյութերին ծանոթանալու համար այցելեք իմ բլոգ:
http://narekavanesyan.blogspot.com/

Комментарии